´Pimp my ride´, ´hate my ride´ en lovely bezoekje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nadine - WaarBenJij.nu ´Pimp my ride´, ´hate my ride´ en lovely bezoekje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nadine - WaarBenJij.nu

´Pimp my ride´, ´hate my ride´ en lovely bezoekje!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

02 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Dagdag beste thuisblijvers,

It´s been a while maar dan kredde ok wa ;) Bereid je voor op een ellelang doch meesterlijk interessant verhaal. Weer veel avonturen meegemaakt, wat leukere en wat minder leuke.

Even 2 weekjes terugspoelen. Dinsdag, 18:00 lokale tijd. Onze mitsubishi retourneerde van een garage-bezoekje. Waarom? Waarom niet. Anyhow, we hadden ineens een dikke CD-speler, de lampen deden het, hij startte in 1x.. ON-GE-LO-FE-LIJK! Na even uit het veld te zijn geslagen van deze metamorfose gingen Maudo en ik als dikke gangstaahz rondrijden met de volumeknop+ramen vol open. Dat voelde wel even superstoer moet ik zeggen. De volgende dag meteen een Cdtje gebrand zodat we echt de blits zouden maken. Onze ride was gepimpt.
Amper een dagje later moest deze blonde ito het alweer verpesten. Ik reed achteruit op een parkeerterrein (ongeveer 2 km per uur) en de rem weigerde dienst. BOEMBOEM tegen een verrekkes mooie bak achter me. Hmm, minder prettig. Gelukkig wist de man achter het stuur begrip op te brengen voor deze situatie en kregen we geen preek. Wel werd onmiddelijk een of andere mobiele verzekeringsdienst gebeld die de situatie op foto's vast kwam leggen. Onze bumper hing er charmant bij moet ik zeggen. (op de grond, nog vast aan één schroefje) De man van de verzekering zou verder alles regelen zei hij. Maud en ik waren WA-verzekerd dus aan de schade van de andere auto zouden we niets hoeven te betalen. De bumper even op zijn plaats geduwd en heel rustig terug naar huis gereden. Nog steeds met onze boomblaster vol open, maar dat snap je.

Dat weekend weer enkele malen loos gegaan op stap en me mentaal voorbereid op de komst van Hunk + fam. Die maandag was het zover. Maudo en ik enthousiast naar Hato Airport gekart met onze pimpin'ride, begint een auto achter ons met zijn lampen te seinen. 'Jahaa onze bumper hangt scheef, dat weten we!!' Toch maar even langst de kant gaan staan, stapt die man ook uit en trekt hij zo ff onze bumper eraf. Ik stond met mijn oren te flapperen. Waar moesten we blijven met dat gevaarte?! En hadden wij hierom gevraagd, meneer de automonteur?! NEE DUS. Maargoed, wij die bumper in onze auto gefrot, Maud moest gebukt zitten op de achterbank. Een leuk gezicht voor mij, voor haar wat minder. Net op tijd gearriveerd op Hato om de 5 bleekscheten te verwelkomen. Voor het eerst kan ik eens zeggen dat ik bruiner ben, voelt goed. Was lovely om de hunk + Looijkes weer te zien. Helaas moest ik deze week nog wel stage lopen, dus dat was niet zo fijn. Ik sliep wel bij de Looijkes in Toni Kunchi, maar ik moest er iedere dag om 6 uur uit dus gezamelijk ontbijt zat er niet in helaas. Na stage racete ik iedere keer als een gek naar Toni Kunchi zodat ik 's middags wel bij de hunk kon zijn. Lekker op het strand en bij het zwembad gelegen, relaxe dagjes waren dat. Woensdag reed ik des ochtends weer zum stage, sta in de file, en JA HOOR: de mitsu stopt er plots mee. Dat geloof je toch niet. Sta ik daar met ongeveer 200 auto's achter me, rijdt die auto niet meer. De auto toen maar laten rollen langst de kant en Willo heeft me gelukkig naar stage gebracht, maar dat was nadat ik een deprimerend telefoontje van de automan had gekregen dat ik 800 gulden moest betalen voor dat mini ongelukje! Die gast was aan het zwatsen over een eigen risico van 500 gulden en dan ook nog eens 300 gulden voor de bumper. Ik dacht: Hoe is het, die bumper hing al aan één schroefje toen we hem kregen!' Ik vertel het nu heel stoer, maar kreeg het natuurlijk wel spaans benauwd op dat moment. Die avond hadden we een date met die automan, en Maudo en ik hebben er mooi onze mannelijke huisgenoten bij gehaald. De automan kwam ongeveer met heel zijn familie whaha, alsof wij die niet aankunnen ;). Ik had me natuurlijk al heel de dag voorbereid om hem helemaal uit te lullen maar uiteindelijk hebben de huisgenoten hem platgelult en moest ik nog maar 250 gulden betalen. THANK YOU! (Vandaag starte de auto weer niet, maar dat terzijde)

Met Sander ben ik die week nog naar Klein Curacao geweest. Dat is een onbewoond eiland, prachtig wit strand en helemaal verlaten. Was echt superleuk, met zn 2e op een bananenboot gezeten en als bikkeltjes gesnorkeld, prachtig. Vrijdagavond zijn we wezen uiteten en hebben we de stapavond ingeluid met een kaartspelletje met alle Looijkes en Maudo. Wat alcohol erbij en hilariteit alom. Willo vond het nodig om een oudje uit het bed&breakfast belachelijk te maken door met haar rollator te gaan lopen op een bejaard-achtige-manier. Dat alleen al was mooi om te zien. Nog mooier was het toen dat oudje toevallig net op dat moment binnen kwam lopen! Willo snel de rollator laten staan. 'Oh wie heeft mijn rollator verplaatst?!' Willo: 'Geen idee, wat vreemd.' :D:D Na het kaartspel gezoend (want ik werd officieel volwassen) en toen naar de boot met taxi Wouter. Was een hele leuke avond.

Zaterdagmorgen (it's my party) werd ik met mijn sleepy head wakker geklopt door Murjen. Ontbijt! Ze hadden heel lief voor mij slingers en ballonnen opgehangen maar natuurlijk zag ik dat pas na 10 minuten. Goeiemorgen! Die dag hebben we lekker op Jan Thiel gelegen. Terwijl ik nietsvermoedend baantjes aan het trekken was in het helderblauwe water (sporty als ik ben) hoorde ik ineens van Maud dat het ganze handbalteam aan de telefoon was om voor mij te zingen. Okee, de kwaliteit van het koor was iets minder maar ik vond het echt schitterend! Kei leuk dames! Ook de kaarten, mailtjes en krabbeltjes van iedereen waren heel lief. Fijn dat er nog aan me gedacht wordt hihi. Mijn verjaardag was anders dan anders maar zeker niet verkeerd. Samen met mijn vriendje nog lekker gebbqd op Jan Thiel en 's avonds gerelaxed. Zondag zijn we naar Shete Boca en de Grote knip gegaan en hebben we daar ons laatste dagje doorgebracht. Het afscheid maandag was niet zo leuk, maar gelukkig komt volgende week mama al weer en daar kijk ik echt naar uit!

Nou mijn verhaal is inmiddels ongeveer een boek geworden dus ik ga er maar snel een eind aan breiden. (mits jullie niet al lang afgehaakt zijn) Blijf me op de hoogte houden, stelletje makamba's!

Heeeeeeeel veel liefs!
XXX

PS. De leukste foto's van het bezoek van de Looijkes komen nog, deze staan op de camera van Larissa en moet ik nog ontvangen.

  • 02 April 2009 - 06:08

    Thijs:

    Hoi Nadine,

    wat een toestand met de auto, je zou bijna een andere huren!
    En verder gaat het zo te lezen prima met jou! Houden zo. Groeten.

  • 02 April 2009 - 16:39

    Ingrid:

    Hey Nadine,
    gaaf dat je je hunk+fam. hebt gezien en dat je mama bijna komt! Onze laatste voetbalmatch is intussen gestreden, tranen met tuiten uiteraard, maar wel nog een laatste winst eruit weten te halen! Nog gefeliciteerd trouwens met je birthday (ja sorry heb je vergeten te krabbelen)! Inmiddels is in Nederland ook een hittegolf het land binnengedreven. Ben vanmiddag in mijn vestje naar huis gefietst en ik had t niet koud, joehoe!
    Mucho pleziero nog en grtz aan Maudo...

  • 02 April 2009 - 19:09

    Chiel:

    mis je hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél

    erg!!!!!!!!!!

  • 02 April 2009 - 21:30

    Kempskes:

    hey nadje het gaat weer super bij jullie, fijn dat pant en fam.zijn geweest en dat jullie het leuk hadden. minder leuk is de auto, hadden jullie maar zo'n goede automonteur daar,als ik hier heb, toch!!!
    wij gaan de caravan vrijdag weer wegbrengen dus je weet waar je heen kan als je weer terug bent. het is nog wel lang niet zover, maar zorg er wel voor dat je een extra koffer met mooi weer meebrengt.
    groeten van ons allen

  • 03 April 2009 - 06:41

    Hint:

    Heeey Nadiena!!

    Leuk dat je al bezoek hebt gehad van je hunkie!
    Je maakt het wel mee daar met die auto ;)..
    Ik had je gesmst met je birthday, maar ik heb echt geen idee of je die ontvangen hebt (op je normale nr.) haha, anders bij deze nogmaals gefeliciteerd!!
    Hier begint de zon ook al te schijnen, maar die picca's van jou zien er toch wat beter uit haha

    Ik spreek u,
    xxx

  • 06 April 2009 - 10:31

    Pant ;):

    Heee sgeetebol! Ik ga vanavond eten met buffalo marijn a.k.a 'de kale', Billllo en wellicht dat mijn schatje ook komt (ze heeft een bril). Hopelijk vind je dat niet erg. Komt suusheid nu nog naar Cura?

    Lebbers xxxx

  • 08 April 2009 - 08:02

    Marlon:

    Oh zow relaxed dat je lover is geweest, en dat mams komt!!! Zo'n kl*te auto heb ik hier ook, word er zow chagie van als ie het niet doet ;-)...ik kan je verzekeren, het ligt niet aan onze vrouwelijke rijkunsten!
    Trouwens, very charming 'kodak momentje' met die snorkels :-D
    Ik ga nu weer ff wat 'nuttigs' doen aangezien ik op mijn werk zit gheghe...Xjuh

  • 09 April 2009 - 08:03

    Rik:

    Een heel berichtje getypt en dat valt voor Rik niet mee en toen ging het mis met de computer.
    Hier dan toch een kleine update.
    Hallo Nadine hier met Rik,
    ''Dat is dezelfde als de kaartje''. (Lieve Nadine heel erg bedankt voor het kaartje, Rik vindt het helemaal super. ''Dat is Sander en dat is Nadine''. (Zelfs met snorkels is er nog herkenning). ''Als ik kom logeren ga ik Nadine in de buik kietelen, ja hè, okay?''. ''NADINE'' (Dat is roepen want je zegt maar niks terug).

    Nadine nog hele fijne weken. Fijn dat je je hunk en de Looijkes weer hebt gezien. Veel plezier straks met je moeder en natuurlijk de groetjes aan Maud. Tot over 37 dagen.

    groetjes Kitty en Jack en van Rik alle kusjes en knuffels die hij maar kan geven.

    PS. Natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, oude koek maar HIEP HIEP HOERA.

  • 09 April 2009 - 17:45

    Danique:

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 April 2009 - 17:46

    Danique:

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 April 2009 - 20:00

    Murjen:

    Heej Nadine,

    Nog maar één nachtje slapen en dan............
    komt die mama... dat gaat gezellig worden, samen vakantie vieren. Slapen en ontbijten bij Toni Kunchi, lekker fris douchje en dan er op uit. Christoffel beklimmen, Zwemmen bij de grote knip of op Mambo. flaneren op de pontjesbrug. Ja, ik weet de weg nu op Cura. Geniet van je welverdiende vakantie en vergeet die "lieve" koters uit groep zeven maar even.

    P.s. de foto´s komen mee met Bill en doe Maudo, taxi Wouter en Simone de groeten

    Dikke kus van
    Murjen en natuurlijk ook van Willo

  • 09 April 2009 - 21:33

    Jose:

    Hoi Nadine
    Lekker vakantie nou geniet ervan net nog ff bij jullie mam geweest een beetje zenuwachtig maar ze heeft er veel zin in.Laat haar al die mooie plekjes ook maar zien echt super daar.Wel weer even wennen hier maar ja er komt aan elke vakantie weer een eind.Fijne dagen met je mammie en groetjes aan iedereen.
    Liefs Jose en Toine

  • 16 April 2009 - 06:04

    Ans:

    Hallo Nadine en Wilma, natuurlijk ben ik op zoek naar foto's met die mama, geen tijd gehad natuurlijk, is een goed teken, ook op die spannende verhalen moet ik nog even wachten, geniet van zon, zee, vermaak jullie nog groetjes Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 09 Dec. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 43799

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 22 November 2015

Uitwisseling V.S.

29 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

USA ROADTRIP PART 3

05 Juli 2013 - 29 Juli 2013

USA ROADTRIP PART 2

28 Juni 2010 - 24 Juli 2010

USA BABY!

30 November -0001 - 16 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: