Welcome to paradise! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nadine - WaarBenJij.nu Welcome to paradise! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nadine - WaarBenJij.nu

Welcome to paradise!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

19 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve fans en andere volgelingen,

Hier een berichtje van jullie Naadje uit Cura. Allereerst allemaal godsgruwelijk bedankt voor het topfist afgelopen vrijdag! De cadeaus waren lovely en het optreden van de Beach girls (zie foto's) buitengewoon prachtig :) Zeker niet verwacht en dat is altijd mooiii!

Ik zal beginnen bij mijn tocht zum paradise. Het afscheid was zoals verwacht een tranendal, maar even op mijn lip bijten en instappen maarrr! De vlucht verliep goed, had het lang niet zo luxe verwacht. Heb veel films gekeken op mijn persoonlijke schermpje en ook wat boekjes gelezen. Verder niet al te veel gedaan als genoten van de vliegtuighapjes en drankjes. Slapen zat er helaas niet in. Bij de landing kwamen toch wel een beetje de kriebels; eindelijk arrivez, nu kun je niet meer terug! Maudje stond mij op te wachten met een roosje en een bordje: NADJEBAL WELCOM @ CURA! Dat kon niet missen; daar moest ik zijn! Ze stelde me voor aan onze auto, een pimpin' ride moet ik zeggen. Bij iedere drempel voelde het alsof de auto doormidden krakte, schitterend! Dit is pas dag 3 en nu al veel avonturen mee gemaakt met die bak. Daarover dadelijk meer. Over de temp. hoef ik niet te reppen; hittegolf ten top. Aangekomen bij het huis viel het mij noggal mee met de smeerzooi waar Maud mij op voorbereid had. Alleen de keuken is niet al te 'proper' maar we hebben de eerste dag meteen bestek en borden gekocht dus daar hebben we nu ook geen last meer van.. De eerste avond kennis gemaakt met de huisgenoten, zeker gezellige mensen! :D Dikke boxen in de tuin met hele vette muziek en een grote beamer om films op te kijken, lovely. Daarna even uit wezen eten met Maudooo bij de Tropen, 12 gulden voor een menuutje! Met mijn buikje rond lekker slapen want ik was best moe. We slapen nu nog met 3e op een kamer maar gelukkig over 2 weken nog maar met z'n 2e. Is nu namelijk wel een beetje krap!

Dag 1, Maud moest al vroeg naar stage dus ik heb een beetje rondgedobberd in huis. Het regende pijpenstelen, echt ongelofelijk op mijn eerste dag!!! Had al helemaal gedacht met mijn lelieblanke huid licht te gaan geven op het strand, maar dat zat er gisteren niet in. SUND! Dus zijn we maar gaan sjoppen, op zoek naar voedsel en servies. Natuuuuurlijk hebben we onze boodschappen gedaan bij de AH, dat lijkt me looogisch! Ook hier hebben ze bijenkorf wagentjes, ik pinkte een traantje weg bij de gedachte aan mijn AH'tje @ home. (uhuh)
Op de terugweg in onze Mitchibutsi, valt ineens het stuur eraf! Ohhh prachtig, wat hebben wij gelachen. Natuurlijk lekte ook heel de auto door, dus Maud liep rond alsof ze in haar broek geplast had. (Maud zat op de bestuurdersstoel die helemaal nat was, ik durfde nog niet te rijden in een automaat. Die trekken veel te hard op, he omaa?) 's Avonds ook nog lekker wezen eten met mijn klasgenootjes van de Kempel. Was heel gezellig afgezien van een kleine oorlog onderweg. De rijstijl van de lokale bevolking is hier angstaanjagend en het is best lastig om je daaraan aan te passen. Maud was al ingeburgerd en sneed dus een bestelbusje af alsof het niks is. 2 minuten later hoorden we een keiharde klap tegen mijn raam, bleek die man uit dat bestelbusje een steen tegen onze ruit aan gegooid te hebben! Hij zat allemaal te tieren en de schreeuwen, wij natuurlijk kei bang hahaha. Achteraf kan ik er wel om lachen maar op dat moment maar snel de deur op slot gedaan ;)

Vandaag was het wel een heerlijke stranddag. Ik heb gewacht tot Maud thuis kwam van stage, ondertussen zitten lezen in het zonnetje. (jaa het leven van een student is zwaar) Daarna gezellig met wat huisgenoten en mijn klasgenootjes naar Mambo gereden. Ik kan wel gaan zitten kwijlen over de mooiheid daar, maar ik zou zeggen: CHECK DE PICCAAS en alles is duidelijk. Voor mijn lieve vriendje: Jaa het is echt wit zand, en ja, de zee is doorzichtig en fel blauw. Schitterend, ik had gilneigingen hihi. Nog niet echt veel aangekleurd, mijn sunblocker doet zijn werk goed. Weer thuis hebben 2 huisgenoten zich aangeboden als rij-instructeur en inmiddels rijd ik vlekkeloos in die automaat! MOPMOP GAS EROP.

Morgen is het mijn eerste stagedag en ik schijn een pittige groep 7 te krijgen dus ik ben benieuwd. Stage is om de hoek, 2 minuten lopen dus dat is ta relaxerend. 's Middags natuurlijk weer naar het strand ofso. Moet zeggen dat het hier wel errug relax is hoor, voelt nu nog echt als een vakantie! Dit weekend lekker carnaval vieren en eens kijken of die antillianen weten wat een PARTY is.

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke berichtjes, echt geweldig om wat van jullie te horen! Geniet van jullie carnaval, ik ben jaloers maar ga er van uit dat het hier ook spectaculair wordt.

Dikke kus en tot snel weer!
XXX


  • 18 Februari 2009 - 22:49

    Bab:

    Naadhoofd!! Ik dacht ik zal nog snel eens even midden in de nacht kijken of er nieuws is vanuit Cura, en ja hoor. Een prachtverhaal:D Skonnnnnn om te lezen. Een grote heerlijke heerlijkheid volgens mij daar!! En een avontuur moet ik zeggen..ik heb namelijk nog nooit een steen tegen mijn ruit gehad :D De foto's van de beachgirls zijn natuurlijk prachtig, maar ik ben nog zwaar benieuwd naar de foto's van daar dus zet erop zet erop! Veel succes morgen op stage! Het wordt vast leuk, als de kinderen tenminste net zo goed kunnen zingen als mijn buurjongetje.
    Vriendelijke groeten uit Best, waar ook een hittegolf op komst is :)
    XXX BAB

  • 18 Februari 2009 - 23:03

    Bill:

    Hee Nad , klinkt goed dat leventje in Cura.
    Je hoeft nog effe lekker
    niks dus das genieten, toch.Liever niet teveel aanvaringen in ut verkeer, al die agressie.
    Succes met je stage morgen, denk aan jou, xxx
    Bill.
    Ik ga lekker pitten.

  • 19 Februari 2009 - 06:36

    Mischa:

    't Is even wennen bij de Appie Happie zonder 'de snelste cassière van Best' :-(

    Jij vermaakt je prima zo te lezen. Veel plezier en natuurlijk succes bij de 'lastige groep 7'. Zal wel meevallen als je de Nederlandse standaard ernaast houdt :-)

    Groetjes,

    Mischa

  • 19 Februari 2009 - 07:40

    Linda:

    Heey Nadine!

    Jij vermaakt je daar wel zo te lezen, haha.
    Wat is het leven van een pabo-student toch zwaar he :P.
    Succes met stage.

    xxx Linda

  • 19 Februari 2009 - 08:05

    Hint:

    Heey Naad!!

    Oh wat ben ik jaloers, ziet er super mooi uit!
    Haha ik moest echt lachen om je auto-verhalen, kijk maar goed uit ;)
    Ben benieuwd of carnaval je daar bevalt, laat ze maar eens zien hoe we dat hier vieren!

    Lieve Nadine veel plezier nog, grtjs aan Maudo xxx

    Ps. De AH overtreft ons wel, zondags ook open van 08.00-20.00 ;)

  • 19 Februari 2009 - 08:05

    Murwlll:

    hey NATE!
    wooow ik ben egt jaloersss! hoe chill ziet het eruit op die foto;s! haha en natuurlijk maud in de foetushouding hahah .. ik denk dat de mensen daar ongeveer dezelfde rijstijl hebben als mij hahaha! maar nog veeeel plezier en ik wil nog meer van die prachtverhalen!
    x
    een beachgirl

  • 19 Februari 2009 - 09:01

    Fem:

    Ik wil ook naar cura!
    hier is het maar muf! al die verhalen, zon, strand, zee!:D Lovely!
    Maargoed.. dat komt nog wel! Wij drinken hier voor jou een borrel met carnaval, en kun je daar neit een beetje doen alsof het carnaval is? Dat is het toch ongeveer elke dag bij jou?
    Nou chick, nog heel veel plzier(K)

    Dikke knuffel aan maud!!

    Liefs!

  • 19 Februari 2009 - 09:49

    Willemijn:

    Jow Naad!
    Wat een heerlijk verhaal! :D Ik verwacht natuurlijk nog meer van die heerlijke verhalen de komende wééééken! :P Skitterend! ;)
    Stage al goed bevallen?!?! :) Ik heb net te horen gekregen (beetje laat...) dat ik naar de Heydonck groep 3 ga. Stagebureau was mij vergeten! :O Ik ga snel bouwen... Carnaval komt dichterbij! :) Heb je je carnavalskippepakje bij je?!?! :P Of is ut daar lekker in bikini swingend de polonaise doen?! :P Vééééél plezier Naad! Ik waan me morgen onder de zonnebank langs jou op het witte strand! :P
    Toedels! XxX

  • 19 Februari 2009 - 10:43

    Annie:

    haa nadienes,

    GEWELDIG DIE FOTO'S eindelijk! ohh die verhalen over die auto hilarsich heb me ziek gelachen! verder alles goed daar al een beetje aan het wennen? aan de foto's te zien gaat het wel goedkomen met jullie daar!
    heel veel plezier! en wanneer begin jij op stage?
    nou alvast succes en een gezellige carnaval!

    allaaaaf xxx annie

  • 19 Februari 2009 - 10:50

    Suzie:

    Heey Naad,

    Beachgirl hier!! Als je mij ergens jaloers mee kunt maken is het wel met mooi weer en witte stranden, ziet er geweldig uit! Succes met je stage, hopelijk gaat da ook allemaal goed. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat jij die pittige groep 7 aan kan :) Ben ook benieuwd naar de carnaval daar!

    Veel plezier!
    Xxx Suzie

  • 19 Februari 2009 - 10:57

    Ingrid:

    Skonne foto's en verhaaltje Naad. Toch relaxt om gewoon bij de AH boodschappen te doen, hihi. Schattig huiskatje hebben jullie trouwens! Heel veel plezier daar en succes met je groep 7 - stage!
    x Beachgirl 3

  • 19 Februari 2009 - 15:23

    Aimee:

    Hey Nadine,

    Gelukkig heb je al meteen kennis gemaakt mat de bevolking van Curacao... haha..
    En had ik gelogen over mambo en W&W??
    Ga maar lekker stappen... en ik kan jou vertellen dat ze daar wel weten wat feesten is.....
    dikke kus

  • 19 Februari 2009 - 17:09

    Yvonne:

    nadienneeee!!

    woow!! klinkt goed!!!
    zo gek he, dat ik gewoon precies weet waar je het over hebt:)
    en dat met jullie auto...dat is vast nog niks:) whahaa! maare antillianen die stenen gooien..hmm das niet cool!! lekkere eerste indruk!! haha!! meisje enjoy!! en doe maudje heel veel groetjes!!
    genietzeeee!!

    xxx yvonne

  • 19 Februari 2009 - 18:35

    Joelleee:

    NADIEN!!!
    zo te leze gaat het goed met je en heb je het naar je zin!
    ik moet wel eerlijk toe geven dat ik zo behoorlijk jaloers op je word haha,( vooral met die parel witte stranden) en wij hier maar in het o zo koude nederland :(
    maar heel veel succes daar!
    en kom wel helemaal heel thuis he :)

    xx Joelle.

  • 19 Februari 2009 - 19:23

    Jose:

    Hoi Nadine
    Je hebt je intreden in cura goed gestart regen auto kapot steen tegen de ruit.Maar je kunt het maar gehad hebben Fijn dat jullie na saampjes zijn wordt dolle pret.Heel veel succes morgen op je stage en dan carnavalle op zn curacaos veel plezier en hoor het wel Alaaf.
    Liefs en Groetjes xxxx
    Jose en Toine

  • 20 Februari 2009 - 04:41

    Rosanne:

    Hejj vrouwke!!

    Nou dat ziet er skon uit!! Jij komt waaarschijnlijk als een bruine poepchinees terug. Maar puik dat het zo leuk is. Ik heb trouwens een stipfoto speciaal voor jou gemaakt. Moet je maar keertje kijken als u tijd heeft.
    Nou nog heeuuul veel succes en vooral plezier daar en dan ontmoeten we elkaar over paar maanden wel weer als we beiden weer op nederlandse bodem zijn geland.

    Groetjess

  • 20 Februari 2009 - 12:20

    Zaadtje:

    Hey Nadine, eindelijk heb ik in mijn drukke agenda de tijd kunnen vinden om je avonturen aan te horen. Je schets een mooi beeld, respect daarvoor! Gezien het feit dat ik een kneus ben in computers en het vinden van een bepaalde structuur in Internetpagina's, zal het nog wel ff duren voordat ik het reilen en zeilen door heb. Maak er een mooie tijd van daar en tot snel. Ik laat af en toe wel een berichtje achter. xxx van meester pieter ;-)

  • 24 Februari 2009 - 18:57

    Willemijn:

    Jow Naad!
    We zijn eindelijk us een x uurste geworre in Son! :D Doolll...! Hier vette carnaval! Ga der nu meteen ok vandoor, op naar ut bier! Ik stuur nog een coole vette pica van onze wagen met onze biiiigg bekerS!!!
    Alaaaff!!! Zon ze!
    XxxxX

  • 24 Februari 2009 - 19:39

    Kempskes:

    hey nadje,ik denk dat het helemaal goed komt daar.
    hoe gaat je stage, dat hoop ik snel van je te mogen lezen.
    carnaval zit er hier weer bijna op maar wij waren 'n heerlijk weekendje weg geweest.
    oma heeft al zijn best in d'r nieuwe bolide rond gesjeest, tof bakkie.

    groetjes en hoop weer snel iets van je te horen.
    xxx
    vanuit het geweldige liempde

  • 07 Maart 2009 - 09:50

    Danique:

    snik snik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 09 Dec. 2008
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 43757

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 22 November 2015

Uitwisseling V.S.

29 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

USA ROADTRIP PART 3

05 Juli 2013 - 29 Juli 2013

USA ROADTRIP PART 2

28 Juni 2010 - 24 Juli 2010

USA BABY!

30 November -0001 - 16 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: