Nog 4 weekjes.. - Reisverslag uit Best, Nederland van Nadine - WaarBenJij.nu Nog 4 weekjes.. - Reisverslag uit Best, Nederland van Nadine - WaarBenJij.nu

Nog 4 weekjes..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

20 Januari 2009 | Nederland, Best

Hoooooooi luitjes,

Zal toch maar eens een berichtje plaatsen, als jullie moeten wachten tot 16 februari is het vast ondraaglijk ;)
Vandaag heb ik mijn afscheid op stage gehad en dat was echt superleuk! Veel tekeningen (kunstwerken), cadeaus; voornamelijk om mezelf schoon mee te schrobben en mezelf vol mee te eten (gelukkig hoef ik binnenkort niet in bikini ahum), en een hele gave handdoek met alle namen van de kids. Daar ga ik zeker de blits mee maken op het PARELWITTE strand (het is niet mijn bedoeling om iemand jaloers te maken hiermee hahahahahahahahhahahaha)

Nu stage afgerond is wordt het tijd om alles op school af te gaan ronden, competenties binnen halen, koffer pakken en weg naar de zon!

Ik heb er heeeeeeel veeeeeel zin in en houd jullie op de hoogte via deze site. Kei leuk al die berichtjes!

Toedeltjes,

Nadine

  • 20 Januari 2009 - 16:32

    Bab:

    Wiehoe ik ben de eerste die jou fantastische bericht leest, wat heb je toch veel gemaakt deze week ;) Nee Naad-hoofd succes met je competenties binnenhalen, altijd een genot. Ik zal je berichten blijven volgen, das wel cool want nu kunnen we niet meer roddelen in de kleedkamer. Jooo xx

  • 21 Januari 2009 - 09:40

    Rosanne Van Boxtel:

    heej preitje!!

    nog maar weer een keer een zeer succesvol reisje toegewenst van deze opperprei.
    Ik heb mijn eerste stip al binnen;-)

    Groetelsss

  • 21 Januari 2009 - 10:32

    Michael:

    Hee juf hoe gaat het.

  • 21 Januari 2009 - 10:36

    Gio:

    Heel veel plezier op het dushi Korsou.

    Ik ben jaloers want ik wil er ook naar toe ;(
    doei doei

  • 21 Januari 2009 - 10:46

    Willemijn:

    Naad,
    Wat je allemaal typt is inderdaad errug ondraaglijk!!! Ik kan je miss een beetje jaloers maken op het idee dat ik in Holland blijf: áltijd binnen het bereik van broodjes van Jet! :-) En binnen het bereik van effe denke...! Carnaval! :-D Je mist onze opnames als je op dat zonnige witte strand ligt! Je moet mar een keer online kijke, want de Bierbubbels gaan ontoer op tv! :P Morgen maar eens lekker ontbijten! En natuurlijk blijf ik stikjaloers. :$ Ssst!!!
    Tot morgen! Xx

  • 22 Januari 2009 - 12:20

    Yvonne:

    Bon tardi Nadine!
    tin delisia riba curacao! ami ta jalous!

    Ayo! sunchi! Yvonne

  • 22 Januari 2009 - 15:24

    Michael:

    U bent de liefste,mooiste en knapste juf.

  • 23 Januari 2009 - 19:40

    Anne:

    nadienaah,

    potverdikke zeg de tijd begint voor jou ook al erg op te schieten... ! t moet nie heul veul gekker gan worden of jij aan maudie zijn allebei al weg...! maar we gaan vandaag over een week eerst nog even een stuk of 26 drankjes drinken bij maudie! en natuurlijk ga ik heeeeeel veeeeeeeeeeel jullie site bezoeken!

    xxx anne

  • 24 Januari 2009 - 13:02

    Marieke Verhees:

    Hee Nadine,
    Ik wil je heeel veel plezier wensen op het mooie Curacao. Ben wel een beetje jaloers op je hoor!! Geniet ervan en ik lees mee met je ervaringen!
    xxxx Marieke

  • 04 Februari 2009 - 11:19

    Kirstin:

    bijna nu nog een paar dagen en het is zover

  • 04 Februari 2009 - 11:20

    Kirstin:

    ik wil dat je nog eens bij ons komt xxxx gr kirstin

  • 05 Februari 2009 - 16:53

    Kirstin En Melissa:

    dat zijn leuk foto kei leuk liefs kirstin en melissa

  • 05 Februari 2009 - 18:38

    Kirstin:

    stuur je mij nog een brief gr kirstin

  • 06 Februari 2009 - 17:50

    Lisa:

    veel plezier in curacao,
    mag ik dan ook mee, lijkt
    mij wel leuk, alleen wordt je er zo bruin van als een pinda. grapje!!!
    nadine!!! gr lisa

  • 06 Februari 2009 - 18:02

    Lisa :

    3 februari was mijn kleine zusje meike jarig wij hebben het dinsdag ook gevierd en zaterdag nog een keer!!! gisteren is ze voor het eerste naar groep 1 geweest en vond het heel leuk het was dus donderdag!!!

  • 07 Februari 2009 - 14:26

    Danique Xxxxxxxxxxxx:

    ik mis u heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx daniquexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Februari 2009 - 12:56

    Marjolein:

    Hee Nadine,

    Jij vertrekt nu bijna of niet? Hoeveelste vertrek je precies? Ik ben benieuwd naar je eerste verhalen :)

    xx Liefs Marjolein

  • 12 Februari 2009 - 15:06

    Gio:

    ik hoop dat het leuk word op curacao doei!

  • 13 Februari 2009 - 12:41

    Danique:

    ik mis u ik wil ook mee u bent zoooooooooo,n liefe juf ik moet bijna huilen juf

  • 13 Februari 2009 - 22:03

    Jose:

    Hoi Nadine
    Wil je nogmaals een hele leuke fijne gezellige toffe tijd wensen samen met ons Maudje in Curacao
    Tot 25 maart.
    Liefs Jose Toine

  • 16 Februari 2009 - 12:29

    Sonja:

    Heel veel plezier en succes daar aan de ander kant van de hele grote plas!

    Sonja

  • 17 Februari 2009 - 10:54

    Anne:

    haa nadienez,

    JE BENT ER!
    hoe was je eerste nachtje beetje kunnen slapen? of ben je ook al getroffen door de muggen!
    nou veel plezier samen maar dat komt wel goed!
    maaaaaar wij wachten met spanning af op de foto's van maudie dus zeg maar dat ze is op moeten schieten! Wij gaan met carnaval een pul voor jullie vullen en dan proosten we natuurlijk op jullie! moet je wel beloven dat jullie dat daar doen met een cocktail! veel plezier en ga er samen met maudie maar is van genieten!

    xxx annie

  • 17 Februari 2009 - 14:26

    Milou:

    Heee!
    Hoe gaat het? goede vlucht gehad en lekker weer samen met je vriendinnetje?:D Laat maar snel mooie verhalen achter van jullie wilde avonturen! Geniet ervan!
    (K)

  • 18 Februari 2009 - 09:06

    Willemijn:

    Jow Naad!
    En goed aangekomen?!?! Al liggend aan het parelwitte strand?! :P Onze wagen is bijna af, maar de weersvoorspellingen zijn bagger... ;) Ik word dus stiekem een beetje heel erg jaloers op u! ;)
    Geniet ervan! Ik krabbel op z'n tijd! Had je trouwens je competenties nog binnen kennen halen voor vertrek?!?! :P
    Bak ze! ;)
    Groetjes!!! Xx

  • 18 Februari 2009 - 10:31

    Kim:

    Hoe is het daar ?
    Gezellig samen met Maudo,
    bakken op de witte stranden en nog veel meer leuke dingen..
    gedraag je een beetje hé haha en nog heeel veel plezier!
    we zullen je Nadine-heid missen.

    Een dikke knuffel,
    en ook aan Maud !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 09 Dec. 2008
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 43755

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 22 November 2015

Uitwisseling V.S.

29 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

USA ROADTRIP PART 3

05 Juli 2013 - 29 Juli 2013

USA ROADTRIP PART 2

28 Juni 2010 - 24 Juli 2010

USA BABY!

30 November -0001 - 16 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: