ROUTE - Reisverslag uit Best, Nederland van Nadine - WaarBenJij.nu ROUTE - Reisverslag uit Best, Nederland van Nadine - WaarBenJij.nu

ROUTE

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

31 Mei 2010 | Nederland, Best

Omdat ik het toch wel leuk vind om iets bij te houden nu Pant en ik een ´verre´ reis gaan maken en omdat het thuisfront graag op de hoogte blijft: jufnadine.waarbenjij.nu is weer tot leven geroepen! :D

Ben maar niet bang dat we iedere dag berichten op deze site zullen plaatsen (ik vraag me af of Pant uberhaupt iets wil plaatsen;)) maar van de leukste avonturen willen we jullie zeker op de hoogte houden. En leuke avonturen zullen het worden. Neem ik toch wel aan. Voor de onwetenden onder u die nu denken: waar heeeeeeeft ze het over?! Sander en Nadine gaan een roadtrip door het westen van de USA maken, woehoeee! Hieronder de route en onze verblijfplaatsen:

28 juni: Brussel - Los Angeles
(Hotel: Hollywood Orchid Suites)

29 juni: Los Angeles
(Hollywood Orchid Suites)

30 juni: Los Angeles - Kingman
Af te leggen km.: 508 km
(Best Western A Wayfarers Inn)

1 juli: Kingman - Grand Canyon
Af te leggen km.: 279 km
(Maswik Lodge, in het park zelf)

2 juli: Grand Canyon-Monument Valley
Af te leggen km.: 289 km
(Gouldings Lodge, cabin)

3 juli: Monument Valley-Page
Af te leggen km.: 200 km
(Best Western Quality Inn)

4 juli: Page
(Best Western Quality Inn)

5 juli: Page - Bryce Canyon
Af te leggen km.: 245 km
(Ruby's Inn)

6 juli: Bryce Canyon - ZION NP.
Af te leggen km.: 141 km.
(Canyon Ranch Motel)

7 juli: Zion NP
(Canyon Ranch Motel)

8 juli: ZION NP - Las Vegas
Af te leggen km.: 255 km
(Planet Hollywood)

9 juli: Las Vegas
(Planet Hollywood)

10 juli: Las Vegas
(Planet Hollywood)

11 juli: Las Vegas - Death Valley
Af te leggen km.: 352 km.
(Panamint Springs Resort)

12 juli: Death Valley-Lee Vining
Af te leggen km.: 277 km
(Murphy's Motel)

13 juli: Lee Vining - Yosemite NP
Af te leggen km.: 122 km
(Curry Village, in het park, tent)

14 juli: Yosemite NP
(Curry Village, tent)

15 juli: Yosemite - San Fransisco
Af te leggen km.: 300 km
(Andrews Hotel)

16 juli: San Fransisco
(Andrews Hotel)

17 juli: San Fransiso
(Andrews Hotel)

18 juli: San Fransisco- Monterey
Af te leggen km.: 181 km
(hotel nog onbekend)

19 juli: Monterey - Pismo Beach
Af te leggen km.: 234 km
(Seaventure Hotel met HOT TUB!)

20 juli: Pismo Beach - Santa Monica
Af te leggen km.: 300 km
(Santa Monica Pico Boulevard)

21 juli: Santa Monica (LA) - huis

We hebben de route zelf samengesteld met veel hulp van het AllesAmerika-forum. Ook de hotels zijn zelf geboekt. Veuuuuuul werk maar wel heel leuk om te doen :D De auto waarmee we rond gaan cruisen is een dodge charger. Een typische amerikaanse bak waarin Pant zich sowieso gangstah waant. Ik mag helaas niet rijden want dat kost tonnen extra en dat geld besteden we liever in Vegas.

HEB ER SUPER VEEL ZIN IN!!!!


  • 31 Mei 2010 - 12:37

    Maudooo:

    Nice :)
    Laat die wilde verhalen maar komen! :)
    Nog maar 28 daagjes... en dan moet ik je voor 4 weken missen! Je hebt het verdient beeb!!

    x x x

  • 31 Mei 2010 - 16:48

    Rianne:

    hey pant en naad, dit is wel leuk. wat zijn jullie toch avonturiers. het valt me nog mee dat jullie niet gaat liften,
    tja, is ook wel een beetje gevaarlijk natuurlijk. ik heb al in de gaten dat de voorbereidingen al heel leuk zijn, wat zal de reis dan wel niet zijn.
    ik hoop dat alles goed zal verlopen en dat jullie super veel zien en meemaken.we zein elkaar nog wel voor die tijd.
    groetjes van mij en mijn mannen xxx

  • 01 Juni 2010 - 21:31

    Frédérique Van Den Boomen:

    Super tof Nadine!
    Nog gefeliciteerd met het behalen van je diplomaatje! :)

    Heel veel plezier!
    x

    Frédérique

  • 06 Juni 2010 - 19:17

    Hans:

    Wat super vet gaaf cool enz. Have fun!
    ps: Stuur je een kaartje?

  • 30 Juni 2010 - 12:49

    Annie M:

    Heeeeee Nadie en lovur.
    Als jij eenmaal de smaak te pakken hebt met het schrijven, dan weet ik zeker dat die vriend van jou niet achter kan blijven.. Het zullen prachtige verhalen over prachtige avonturen worden. :)

    Wat een kilometers mag jouw vriend afleggen zeg! Hallo'tjes. Het ziet er echt super uit!

    Lekker inkopen doen met je converse-bonnetje daaro, en heel heel heel erg veel l plezier.

    Jullie zijn inmiddels al weer @ Kingman. Of nog in LA en hebben jullie nog heel wat kilometers voor de boeg.

    Ik kan niet wachten op de verslagen en de foto's. Maar dat was wel duidelijk geloof ik, haha!

    VEEEEEEEEEEL PLEZIER!
    xx Annie

  • 07 Juli 2010 - 11:28

    Willempie:

    Oh my god!!! Las Vegas komt eraan!!! Ik verwacht uitgebreid verslag! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 09 Dec. 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 43750

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 22 November 2015

Uitwisseling V.S.

29 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

USA ROADTRIP PART 3

05 Juli 2013 - 29 Juli 2013

USA ROADTRIP PART 2

28 Juni 2010 - 24 Juli 2010

USA BABY!

30 November -0001 - 16 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: